Dostęp do systemów internetowych GUMed dla nowych słuchaczy studiów pody...

StartDostęp do systemów internet...

Dostęp do systemów internetowych


Nowi słuchacze studiów podyplomowych uzyskają dostęp do systemów internetowych Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego (GUMed) tuż przed rozpoczęciem zajęć.


Osoby, które nie posiadały dotychczas konta w systemach GUMed, będą mogły samodzielnie założyć:
Konto Pocztowe GUMed – Office 365
Konto w Extranecie
Podczas rejestracji będzie możliwość wyboru dowolnego loginu oraz hasła do obu systemów.

Aby założyć konto poczty, należy przejść na stronę Twoje konto studenckie. i postępować zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.


UWAGA! Aby uzyskać dostęp do Extranetu, należy najpierw zalogować się na nowo utworzonym koncie pocztowym w GUMed. Około 5 minut po rejestracji w systemie internetowym GUMed na Państwa nowe konto pocztowe zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym do Extranetu. Prosimy o dokładne zapoznanie się z treścią wiadomości i kliknięcie w link aktywacyjny.


W razie problemów zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub osobistego – dane kontaktowe znajdują się poniżej.


Informacje organizacyjne

Aktualne informacje oraz materiały dydaktyczne będą dostępne w Extranecie pod adresem: Extranet GUMed.
Komunikaty dotyczące toku studiów również będą publikowane w Extranecie.
Wszelkie oficjalne wiadomości będą wysyłane wyłącznie na Państwa nowe konta pocztowe w GUMed.
Jeśli chcą Państwo, aby korespondencja była kierowana na inny adres e-mail (np. służbowy), prosimy o kontakt.


Dostęp do Biblioteki Głównej GUMed

Zasady uzyskania dostępu do zasobów Biblioteki Głównej GUMed dostępne są na stronie: Biblioteka Główna GUMed – Usługi – Zapisy.


Pomoc techniczna

Praktyczne informacje na temat systemów internetowych uczelni znajdują się na stronie POMOC – najczęstsze pytania


Kontakt w sprawie dostępu do systemów internetowych Uczelni

Dział Infrastruktury IT – HelpDesk IT
E-mail: helpdesk@gumed.edu.pl
Tel. (58) 349 1705